معنای بوسه پسر دیگو سیمئونه پس از گلزنی به لیورپول چه بود؟(عکس)

معنای بوسه پسر دیگو سیمئونه پس از گلزنی به لیورپول چه بود؟(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از عجیب ترین بازی های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، ناپولی و لیورپول در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 4 بر 1 ناپولی خاتمه یافت و شاگردان یورگن کلوپ در این بازی تحقیر شدند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی گل سوم ناپولی را پسر دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید یعنی جیووانی سیمئونه در دقیقه 44 روی پاس خفیچا کواراتسخلیا به ثمر رساند و بدین ترتیب پیش از پایان نیمه اول کار لیورپول را یکسره کرد.

جیووانی سیمئونه پس از گلی که زد خوشحالی ویژه ای از خودش به نمایش گذاشت و آن هم بوسه زدن بر دستش بود. در واقع در تصاویر مشخص شده است که پسر دیگو سیمئونه روی دست راست خود یک لوگوی چمپیونزلیگ تتو کرده است.

البته این تتو مربوط به تازگی ها نیست چرا که او در 13 سالگی این تتو را زده است و به نظر می رسد که یک حرکت عجیب در آن سن و سال بوده است. در واقع او می خواسته که روزی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و گلزنی کند.

اکنون او به آرزوی خود رسیده است و پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن ناپولی به لیورپول، جیووانی سیمئونه به لوگوی چمپیونزلیگ تتو شده بوسه زد.

ویدیوی گل جیووانی سیمئونه به لیورپول

1470