باواریایی‌ها در میلان قدم اول را محکم برداشتند

باواریایی‌ها در میلان قدم اول را محکم برداشتند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در دیدار خارج از خانه مقابل اینتر با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اینتر و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم به میدان رفتند. شاگردان یولیان ناگلزمان بعد از دو تساوی متوالی در بوندس لیگا، به شدت به دنبال کسب پیروزی در این بازی بودند

در نیمه اول بایرنی‌ها کاملاً تیم برتر میدان بودند و حملات زیادی روی دروازه آندره اونانا خلق کردند و در دقیقه 25 لروی سانه با پاس یاشوا کیمیش گل اول را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند. فشار بایرن همچنان ادامه داشت، اما آن‌ها نتوانستند دوباره به گل برسند و نیمه اول با پیروزی 1-0 بایرن به پایان رسید. 

در نیمه دوم اینتر کمی بهتر بازی را شروع کرد، اما در دقیقه 66 گل به خودی دنیلو دی آمبروزیو، همچون آب سردی بر پیکر افعی‌ها بود. در ادامه اینتر می‌توانست روی اشتباهات مدافعین بایرن مونیخ اختلاف را کم کند، اما آن‌ها شایستگی استفاده از این فرصت‌ها را نداشتند و این دیدار در نهایت با پیروزی 2-0 بایرن مونیخ به پایان رسید. 

با توجه به پیروزی 5-1 بارسلونا مقابل ویکتوریا پلژن، در حال حاضر در گروه C، کاتالان‌ها در صدر جدول هستند و بایرن مونیخ در رده دوم قرار دارند. 

4416