معمای حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی

معمای حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه فولاد با جدایی جواد نکونام جهت حضور در تیم ملی موافقت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که شنیده‌ها حاکی از برکناری دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی است، برخی رسانه‌ها طی 24 ساعت گذشته مدعی شدند قرار است جواد نکونام یکی از دستیاران سرمربی تیم ملی باشد.

نکونام که روابط صمیمانه‌ای با کی‌روش دارد در مقطعی دستیار این سرمربی پرتغالی بود و همواره در زمانی که پیراهن تیم ملی را نیز بر تن داشت از بازیکنان مورد اعتماد او به شمار می‌رفت.

اینکه نحوه همکاری احتمالی سرمربی فولاد با تیم ملی به چه شکل خواهد بود، سوژه سوال خبرنگار فوتبالی از اسماعیل گودرزی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد شد که او گفت از این موضوع اطلاعی ندارد و در حال حاضر او سرمربی فولاد است.

یکی دیگر از مسئولان باشگاه فولاد در واکنش به خبر حضور نکونام به فوتبالی گفت: " جواد نکونام تحت قرارداد باشگاه فولاد است و باشگاه نیز از عملکرد او رضایت دارد. اینکه در قرارداد او بند جدایی در صورت پیشنهاد تیم ملی وجود داشته باشد موضوعی است که فقط مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از آن اطلاع دارند، اما تاکنون فدراسیون فوتبال هیچ پیشنهادی برای حضور نکونام به مدیران فولاد ارائه نکرده است."

هر چند فولادی‌ها خبر حضور احتمالی نکونام در کادر فنی تیم ملی را تایید نکرده‌اند اما این احتمال وجود دارد با توجه به روابط خوب کی‌روش و نکونام ، او مستقیما با این سرمربی پرتغالی برای حضور در کادر فنی تیم ملی صحبت کرده باشد.

باید منتظر ماند و دید آیا در صورت حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، آیا نکونام به عنوان یکی از دستیاران او از فولاد جدا خواهد شد یا خیر.

7655