4 گزینه جانشینی توماس توخل در چلسی(عکس)

4 گزینه جانشینی توماس توخل در چلسی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل به طور رسمی از هدایت چلسی برکنار شد و بدین ترتیب اکنون هواداران چلسی و تیم های انگلیسی منتظر هستند تا ببینند چه کسی قرار است به جای او هدایت چلسی را بر عهده بگیرد و اوضاع برای این تیم به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، رسانه ها درباره مربی های مختلفی برای جایگزینی توماس توخل صحبت می کنند اما به نظر می رسد که تا به اینجا 3 گزینه به عنوان گزینه های اصلی چلسی برای مربیگری در این تیم مطرح شده اند.

به گفته مت لاو، گراهام پاتر جدی‌ترین گزینه مدیران چلسی برای جایگزینی توماس توخل است. این سرمربی انگلیسی سابقه هدایت سوانزی و برایتون را در کارنامه خود دارد. از سوی دیگر یکی دیگر از گزینه های هدایت چلسی به گفته نیکولو شیرا، مائوریسیو پوچتینو است. پوچتینو در فصل گذشته سرمربی پی اس جی بود و پس از اخراج از پاریسن ژرمن در حال حاضر بدون تیم است و چلسی می تواند مقصد جذابی برای او باشد چرا که پوچتینو سابقه هدایت تاتنهام را در لیگ برتر انگلیس در کارنامه دارد. بیلسا، سرمربی سابق لیدزیونایتد که این تیم را به لیگ برتر انگلیس آورد هم گزینه دیگر چلسی است.

زین الدین زیدان هم که پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان 2021 هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است، گزینه دیگر چلسی است که این گزینه می تواند برای هواداران چلسی بسیار جذاب باشد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت چلسی رخ خواهد داد.

1470