واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به حواشی انتخاب مهدی تاج

واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به حواشی انتخاب مهدی تاج

پایگاه خبری فوتبالی- سید محمد حسینی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد حسینی، معاون امور پارلمانی رئیس جمهور، در واکنش به حواشی صحبت‌های برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: در قانون اساسی آمده که نمایندگان در مسائل مختلف می‌توانند ‌دیدگاه‌های خودشان را مطرح کنند و کسی مانع آنها نمی‌شود. 

او سپس در رابطه با حواشی پیرامون انتخاب مجدد مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون بیان کرد: در چند روز گذشته نامه‌ای از مجلس در ارتباط با سوال از وزیر ورزش و جوانان در موضوع حواشی فدراسیون فوتبال به دست ما نرسیده است. فعالیت کمیسیون اصل نود در بحث فدراسیون فوتبال باید در زمانی باشد که مجلس در حال فعالیت است، اما در حال حاضر مجلس تعطیل است. وزیر باید بیاید توضیح بدهد که اصلا اختیارات داشته یا نداشته است. همان‌طور که می‌دانید رئیس فدراسیون انتخابی است و سازوکار خاص خودش را دارد. 

او در این مورد ادامه داد: نمایندگان مجلس نظراتی دارند و محترم است ولی پیش از اینکه در رسانه‌ها مطرح شود، بهتر است در کمیسیون اصل 90 یا در کمیسیون فرهنگی مجلس که کمیته ورزش هم دارد، این بحث‌ها طرح و توضیح داده شوند. دولت مردمی جناب آقای رئیسی بر اجرای قانون تاکید دارد. حسینی، در بخش پایانی صحبت‎‌هایش در این مورد بیان کرد: بهتر است در همه بخش‌ها همدلی و همراهی داشته باشیم چراکه در آستانه جام جهانی هستیم و خوب است که کمتر این اتفاقات پایش به رسانه‌ها کشیده شود. اگر نمایندگان نظری داشته باشند بررسی می‌کنیم ولی در این چند روز چیزی به دست ما نرسیده جز مصاحبه‌هایی که نظرات نمایندگان محترم مجلس است.

۴۱۵۴