لو رفتن دستمزد و جزییات قرارداد لواندوفسکی در بارسلونا

لو رفتن دستمزد و جزییات قرارداد لواندوفسکی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در حال هماهنگ شدن با تیم جدیدش بارسلونا است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم لهستانی با ثبت پنج گل در لالیگا عملکرد خوبی را از خود داشته است. حالا جزئیات قرارداد این بازیکن با بارسلونا لو رفته است که یکی از بندهای آن جالب است. در حقیقت قرارداد لواندوفسکی چهار ساله است اما بر اساس این قرارداد اگر در سال سومش در کمتر از 55 درصد دقایق حاضر شود، بارسا این حق را خواهد داشت که قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند.

لواندوفسکی در این تابستان از بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد و قراردادی چهار ساله امضا کرد. مهاجم 34 ساله لهستانی همچنان در شرایط فوق العاده‌ای قرار دارد هر چند که بندهای قراردادش نشان می دهد که مدیران بارسا سعی کرده اند که در این قرارداد جانب احتیاط را رعایت کنند.

دستمزد خالص لواندوفسکی در فصل جاری 10 میلیون یورو خواهد بود، این مبلغ در فصل 24-2023 با 13 میلیون یورو می رسد، در سال سومش به 16 میلیون یورو خواهد رسید و در سال پایانی هم دستمزدش 13 میلیون یورو خواهد بود. برای لواندوفسکی پاداش هایی هم در نظر گرفته شده: از 300 هزار یورو برای قهرمانی لالیگا تا یک میلیون یورو برای قهرمانی سه گانه. برای قهرمانی کوپا به تنهایی هیچ پاداشی در نظر گرفته نشده است.

بارسلونا انتقال لواندوفسکی از بایرن مونیخ را با 5+45 میلیون یورو نهایی کرد که رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یوروست.

4125