گتوزو: پس از شکست مقابل لیورپول، مریم مقدس را دیدم!

گتوزو: پس از شکست مقابل لیورپول، مریم مقدس را دیدم!

پایگاه خبری فوتبالی - گنارو گتوزو بازیکن اسبق میلان و سرمربی کنونی والنسیا معتقد است که پس از کامبک خوردن روسونری ها در مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2005 به حدی شوکه شده که حس کرده حضرت مریم (س) را دیده است!

به گزارش فوتبالی، فینال لیگ قهرمانان اروپای 2005 در استانبول یکی از به یادماندنی ترین بازیهای تاریخ فوتبال است. روسونری ها رد آن بازی با نتیجه سه بر صفر پیش افتادند اما در نیمه دوم سه گل خوردند و در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردند. گتوزو پس از پیروزی تیمش والنسیا مقابل ختافه با نتیجه پنج بر یک از آن بازی یاد کرد و به خبرنگاران گفت:" من در فینال لیگ قهرمانان اروپا در حالی شکست خوردم که مقابل لیورپول با نتیجه سه بر صفر پیش افتادم و مریم مقدس را شخصاً دیدم. فکر می کنم که در فوتبال باید همیشه بیشترین تلاش خود را داشته باشی."

در حقیقت گتوزو با بیان این جمله می خواست که ناراحتی خود را از شرایط تیمش نشان بدهد. گتوزو از بازیکنانش دلخور بود چرا که بازیکنانش دقایق پایانی را جدی نگرفته بودند. در دقایق پایانی ختافه گلزنی کرد و ایلایکس موریبا خرید جدید والنسیا با دریافت دو کارت زرد اخراج شد هر چند که والنسیا دومین پیروزی خود را کسب کرد. گتوزو با این صحبت ها می خواست به بازیکنانش بگوید که هرگز نباید  برد را قطعی بدانند. والنسیا باید شنبه به مصاف رایو وایکانو برود.

4125