۱۰ نکته از شب پرحاشیه اهواز؛ زور فولاد و مس به هم نرسید

۱۰ نکته از شب پرحاشیه اهواز؛ زور فولاد و مس به هم نرسید

پایگاه خبری فوتبالی- ۱. چمن  ورزشگاه فولاد آره‌نا بازی به بازی بی‌کیفیت‌تر میشود. با این ورزشگاهها توقع میزبانی مسابقات آسیایی هم داریم.

۲. نکونام تعویض های طلایی دو بازی قبل را فیکس کرد، اما پاتوسی و دژاگه هم توان شکستن سد دفاعی مس را نداشتند.

۳. باور کنید خود حمید بوحمدان هم با نظر گزارشگر بازی در مورد خالی بودن جایش در ترکیب تیم ملی مخالف است. خواهشا بس کنید دوستان. شوخی هم حدی داره.

 ۴. شیوه بازی مس به مانند فولاد کاملا جواب داد. چیدن چند لایه سد دفاعی و چشم دوختن به ضد حملات یک امتیاز از گرمای اهواز برای مس و ربیعی به ارمغان آورد. پس یادداشت می کنیم پنج بازی پنج مساوی

۵. فولاد گرچه در زمین برتری خاصی نسبت به مس در ایجاد موقعیت نداشت اما روی نیمکت کاملا برتر از حریف بود و نکونام و همکارانش روز شلوغی را کنار خط تجربه کردند.

۶. حالا هواداران فولاد می‌توانند حس و حال تیم های رقیب و هوادارانشان را اندکی درک کنند. آنها بعد از فقط ۵۰ دقیقه از تماشای بازی بسته و دفاعی مس سراغ نارنجک و سنگ رفتند.

۷. گرچه مس ، فولاد را متوقف کرد  ولی به تیم ربیعی بیشتر انتقاد وارد است، بازیکنان مس تمرکز کافی برای گل زدن ندارند، حتی شیمبا هم دروازه خالی را به بیرون می‌زند.

۸.  حسن اکرمی طوری قضاوت کرد که صدای محمد ربیعی آرام را هم بلند کرد. 

۹. نکو و دستیارانش که رویایی قهرمانی در آسیا را دارند شاید متوجه شده باشند با این سبک بازی قهرمانی در لیگ ایران خیلی خیلی سخت است چه برسد در آسیا و بازی با تیمهای تا بن دندان مسلح 

۱۰. حامد لک با چهار کلین شیت فصل خوبی را شروع کرده ولی همچنان از لحاظ اخلاقی در برخی موارد، رفتار غیرحرفه‌ای دارد. درگیری شدید با یک فرد متفرقه بعد از سوت پایان بازی می‌تواند برای لک و مس گران تمام شود.

گزارش از پیمان خنافری