عبادی‌پور: دیدار ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود

عبادی‌پور: دیدار ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، میلاد عبادی‌پور پیش از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در مرحله حذفی رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. پس از سفری که از اسلوونی به لهستان داشتیم و در این مدت چند روز زمان در اختیار ما بود که هم ریکاوری کنیم و هم تمرینات بدنسازی و توپی را به خوبی دنبال کنیم.

وی ادامه داد: همه از حساسیت بازی خبر دارند. قرار است مقابل یکی از بزرگترین تیم های دنیا قرار بگیریم. فکر می‌کنم از نظر ذهنی و جسمی آماده این بازی هستیم و بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: مصاف ایران با برزیل یکی از سخت ترین بازی های این مرحله به شمار می‌رود. ما در لیگ ملت ها هم بازی بسیار نزدیکی با برزیل داشتیم و دو ست را با امتیازهای بالاتر از 26  و 27 به حریف واگذار کردیم. برزیلی ها هم از حساسیت این بازی اطلاع دارند.

عبادی‌پور افزود: بدون شک بازی ایران و برزیل یک طرفه نخواهد بود. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت، چراکه بازی‌های این مرحله حذفی است و امکان دارد که هر اتفاقی در زمین رخ دهد. ما تا آخرین امتیاز بازی را رها نمی‌کنیم. می‌دانیم که با یکی از بزرگترین تیم های دنیا بازی داریم و احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30  دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.

1470