عکس؛ معارفه پرشور کاپیتان سابق رئال مادرید در تیم جدیدش

عکس؛ معارفه پرشور کاپیتان سابق رئال مادرید در تیم جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویرا که در این تابستان از رئال مادرید جدا شد، به تازگی راهی باشگاه المپیاکوس یونان شده است و بدین ترتیب پرونده جدیدی را در دوران حرفه ای خود باز کرده است و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، مراسم معارفه مارسلو در ورزشگاه خانگی تیم المپیاکوس یونان برگزار شد و این مراسم یک مراسم بسیار گرم و پر شور بود به طوری که تماشاگران زیادی برای معارفه مارسلو به ورزشگاه آمده بودند و شاهد حضور او و خانواده اش بودند. در واقع مارسلو به همراه خانواده خود در این مراسم معارفه حضور داشت و در مقابل هواداران المپیاکوس برای اولین بار پیراهن تیم جدید خود را پوشید.

مارسلو در المپیاکوس هم قرار است پیراهن شماره 12 را بر تن کند و در این مراسم معارفه هم با پیراهن شماره 12 رونمایی شده است. مارسلو از سال 2007 در رئال مادرید حضور داشته است و اکنون پس از 15 سال حضور در رئال مادرید از این تیم رفت. مارسلو پر جام ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید هم هست هر چند بنزما می تواند از او سبقت بگیرد.

مارسلو با انتشار تصاویر معارفه اش نوشت:" روز بسیار ویژه برای شروع ماجراجویی جدید، همیشه کنار خانواده ام. تشکر از هواداران بابت استقبال شگفت انگیز"

1470