کرمانشاهی: سروش رفیعی باید اخراج می‌شد

کرمانشاهی: سروش رفیعی باید اخراج می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری، درباره داوری بازی پرسپولیس و هوادار که بر عهده بیژن حیدری و کمک داور های زهیری و سلطانی و داور چهارم زمانی بود با خبرنگار فوتبالی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کرمانشاهی درباره داوری این بازی گفت:" بازی پر کارت و پر تنشی را شاهد بودیم، داور در اکثر صحنه ها به درستی عمل کرد و ارتباطش با کمک ها خوب بود و دوندگی خوبی داشت. او اکثر خطا ها را به درستی اعلام کرد. گل اول پرسپولیس به درستی زده شد و سالم بود و جایگیری کمک داور درست بود."

او ادامه داد:"نکته قابل بحث این بازی دقیقه 68 بود که سروش رفیعی به جای دریافت کارت زرد، باید اخراج می شد چرا که وقتی تکل زد، در ادامه‌ی تکل باید پای خود را می کشید اما این کار را نکرد و با استوک به ران بازیکن مقابل ضربه زد و باید با جریمه کارت قرمز روبرو می شد."

کرمانشاهی درباره پنالتی هوادار گفت:" داور هند تشخیص داد اما در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود که داخل محوطه جریمه بوده یا بیرون از آن که در اینجا حق را به داور می دهیم."

وی همچنین گفت:" دقیقه 90 اخراج بازیکن هوادار درست بود چرا که او یک موقعیت آشکار گلزنی را از بازیکن پرسپولیس گرفت که جریمه آن یک ضربه آزاد مستقیم و کارت قرمز است."

کرمانشاهی در انتها گفت:" وقت تلف شده بازی درست بود و کمک داور ها عملکرد قابل قبولی داشتند."

1470