پیراهن اصلی بارسلونا تمام شد!

پیراهن اصلی بارسلونا تمام شد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا که به دنبال خرید پیراهن اول و اورجینال این تیم هستند، فعلا باید منتظر بمانند و نباید عجله ای داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، خریدهای تابستانی موفق بارسلونا باعث شده تا پیراهن های این تیم با سرعت بالایی به فروش برسد و در حال حاضر همه پیراهن های اول چه در فروشگاه اسپاتیفای نیوکمپ و چه در سایر فروشگاه های فیزیکی و رسمی بارسلونا به اتمام رسیده است. حتی نسخه گرانقیمت پیراهن ها معروف به نسخه بازیکن که 139.99 یورو قیمت دارد نیز تمام شده است.

باشگاه بارسلونا در حال حاضر سخت در تلاش است تا با همکاری نایکی هر چه زودتر دوباره پیراهن اول را به فروشگاه ها برساند و پیش بینی می شود که تا دو هفته دیگر این اتفاق رخ بدهد. البته پیراهن دوم به رنگ طلایی و پیراهن سوم به رنگ سفید با طرح صلیب سن جوردی در ورزشگاه ها موجود است اما پیراهن اصلی به اتمام رسیده است تا نایکی و بارسلونا کاملا شوکه شود.

عملکرد خوب بارسلونا و خریدهای خوب تابستانی باعث شده تا سرعت فروش پیراهن های بارسلونا خیلی بالاتر از چیزی باشد که نایکی و بارسلونا تصور می کردند.  از سویی در فروشگاه آنلاین بارسلونا در حال حاضر پیراهن اصلی فقط با سایزهای کوچک وبسیار کوچک موجود است. به هر صورت هواداران بارسا که منتظر خرید پیراهن اصلی و اورجینال تیم محبوبشان در فصل جاری هستند، فعلا باید منتظر بمانند.

4125