رونمایی از پیراهن سوم یوونتوس با طرحی متفاوت

رونمایی از پیراهن سوم یوونتوس با طرحی متفاوت

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در آستانه اولین بازی اروپایی فصل خود از پیراهن  سوم جدید خود که توسط آدیداس طراحی شده، رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس قرار است که در روز 20 شهریور در مقابل سالرنتینانا در ورزشگاه آلیانس برای اولین بار از پیراهن سوم خود در فصل 23-2022   استفاده کند، پیراهنی که با رنگ  های صورتی و آبی به شکل متفاوتی طراحی شده و آدیداس طرحی کاملا متفاوت را برای آن انتخاب کرده است.

آدیداس عنوان کرده است که برای طراحی پیراهن سوم یوونتوس در فصل 23-2022 از تاریخچه باشگاه اعلام گرفته شده است و از دو رنگ صورتی و ابی استفاده شده است که در تاریخ تورینی ها نقش مهمی داشته اند. طراحی ستارگان در این پیراهن با اشاره به شب های لیگ قهرمانان اروپا صورت گرفته است.  این پیراهن با مواد صد در صد قابل بازیافت ساخته شده است و آخرین تکنولوژی های آدیداس نیز در آن مورد استفاده قرار گرفته تا بازیکنان در طول بازی احساس خنک بودن و خشک بودن پیراهن را داشته باشند و بهترین حالت ممکن را از نظر تنفس داشته باشند. آنخل دی ماریا به عنوان یکی از مهمترین خریدهای تابستانی یوونتوس یکی از چهره های اصلی تبلیغ این پیراهن به شمار می رود.

4125