هوادار یک - پرسپولیس ۳/ دبل صادقی، هوادار را ساکت کرد/ طلسم گل نخوردن پرسپولیس شکست

هوادار یک - پرسپولیس ۳/ دبل صادقی، هوادار را ساکت کرد/ طلسم گل نخوردن پرسپولیس شکست

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار هوادار و پرسپولیس با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید،

به گزارش فوتبالی، در نخستین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر ایران، هوادار در ورزشگاه شهید دستگردی تهران از ساعت ۱۹ مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد که این دیدار با برتری ۳ بر یک  شاگردان گل‌محمدی خاتمه یافت و سرخپوشان به صدرنشینی خود ادامه دادند. 

در ابتدای بازی ضربه سر عزت‌الله پورقاز به دیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد اما قبل از این ضربه داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را گرفته بود.

در دقیقه ۱۰ ارسال توپ به روی دروازه هوادار با ضربه سر گولسیانی و دفع ناقص میلاد فراهانی همراه بود که اسماعیلی‌فر ضربه بازگشتی را به آسمان زد.

 در دقیقه ۱۳ پاس در عمق صادقی و ارسال زمینی اسماعیلی‌فر به داخل محوطه شش قم با ضربه نوک پای لوکادیا به گل نخست پرسپولیس تبدیل شد.

در اواسط نیمه اول در موقعیت ما مشابه با گل نخست پرسپولیس، این بار صادقی پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و پاس رو به عقب محکم او با شوت تک ضرب لوکادیا در مقابل دروازه خالی به آسمان رفت. باز هم موقعیت دیگری با ارسال توپ از جناح راست خلق شد که ضربه سر گولسیانی در آغوش فراهانی قرار گرفت.

شوت زمینی و قدرتمند سعید صادقی از مقابل محوطه هجده قدم با برخورد به دیرک دروازه هوادار وارد دروازه این تیم شد و پرسپولیس به گل دوم خود دست یافت.

 سعید صادقی شب بی‌نظیر خود را کامل کرد و روی یک ضد حمله سریع با ضربه فنی از مقابل محوطه جریمه دروازه هوادار را برای سومین بار گشود.

اواسط نیمه دوم توپ ارسالی به روی محوطه جریمه هوادار از مقابل پای چندین بازیکن پرسپولیس عبور کرد و با خوش شانسی در آغوش فراهانی قرار گرفت

در دقیقه ۸۱ توپ ارسالی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس به دست گئورگی گولسیانی برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

داریوش شجاعیان در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را گشود و اختلاف را به دو گل کاهش داد.

در دقیقه ۸۷ مهدی ترابی صاحب موقعیت مناسبی شد که این بار فراهانی به موقع از دروازه خارج شد و به محض جدا شدن توپ از پای ترابی، جلوی این موقعیت تک به تک را گرفت. 

درا واخر بازی محمد عمری پشت سر مدافعان هوادار صاحب توپ شد و در حال حرکت به سمت دروازه از پشت سر توسط پورمحمد سرنگون شد که داور مدافع هوادار را با کارت قرمز جریمه و برای پرسپولیس ضربه ایستگاهی اعلام کرد.

در حالی که گفته می شد این بازی بدون تماشاگر به است تعدادی از هواداران باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شده بودند و به حمایت از تیم محبوب خودشان پرداختند.

ترکیب هوادار

میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی(۸۶- فرزاد جعفری)، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان(۴۰- امیرحسین پورمحمد)، سیدمحمد میری، بابک مرادی(۴۰- ایمان غلامی) و محمدجواد محمدی(۶۳-داریوش شجاعیان)

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(۷۶- محمد عمری)، سعید صادقی(۸۸- کمال کامیابی نیا)، مهدی ترابی(۸۸- سیامک نعمتیامید عالیشاه(۳۱- سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا(۷۶- حامد پاکدل)

شرح گل:

هوادار صفر - پرسپولیس یک (یورگن لوکادیا، دقیقه ۱۳): سعید صادقی با یک پاس عالی اسماعیلی فر را در محوطه و روی خط عرضی صاحب توپ کرد که پاس کاتبک اسماعیلی فر به شش قدم منجر به گلزنی لوکادیا شد.

گل اول پرسپولیس به هوادار

هوادار صفر- پرسپولیس ۲ (دقیقه ۳6: سعید صادقی): توپ با از ارسال از سمت چپ پس از برخورد به مدافع هوادار به صادقی رسید و این بازیکن با دریبل مدافع حریف و شوتی زیبا دروازه فراهانی را باز کرد؛ شوت سعید صادقی پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد.

گل دوم پرسپولیس به هوادار

هوادار صفر- پرسپولیس ۳ ( دقیقه ۶۱: سعید صادقی): در شرایطی که هوادار جلو کشیده بود توپگیری بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و بازیسازی سریع منجر به حرکت پا به توپ سعید صادقی شد و این بازیکن با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دبل کرد.

گل سوم پرسپولیس به هوادار

هوادار یک - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۸۲: داریوش شجاعیان): شجاعیان پشت ضربه پنالتی هوادار ایستاد و با شوت محکم پای چپ توپ پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه پرسپولیس شد.

گل اول هوادار به پرسپولیس

کارت زرد:

هوادار: سپهر روزی طلب(۲۰)، محمد جواد محمدی (۶۳) نیما انتظاری(۶۴)

پرسپولیس: علی نعمتی(۳۰)، مهدی ترابی (۲+۴۵)، سروش رفیعی(۶۸)، گئورگی گولسیانی (۷۶)

کارت قرمز:

هوادار: امیرحسین پورمحمد ( دقیقه ۹۰)

لحظات حساس:

دقیقه ۴: ارسال معین عباسیان از روی ضربه کرنر موقعیت خطرناکی را خلق کرد که داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را اعلام کرد.

دقیقه ۸: فرصت خوب برای سعید صادقی که توپ با تعلل هافبک پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۹: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ارسال بلند عالیشاه در یک رفت و برگشت توسط اسماعیلی‌فر به بیرون زده شد.

دقیقه ۲۰: فرصت عالی برای پرسپولیس از سمت راست با حرکت و پاس سعید صادقی همراه شد که با ضربه محکم لوکادیا از بالای دروازه به بیرون رفت تا فرصت بسیار مناسبی برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه ۲۶: سانتر سعید صادقی با ضربه سر گولسیانی همراه شد و میلاد فراهانی با جایگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۳+۴۵: سانتر بلند میری روی سر پورقاز نشست اما در چارچوب نبود.

دقیقه ۸۱: توپ با ارسال پورمحمد به دست دانیال اسماعیلی فر برخورد کرد و داور پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۸۷: فرصت خطرناک برای پرسپولیس که توپ مهدی ترابی در آغوش فراهانی قرار گرفت.

دقیقه۹۰: فرصت عالی برای محمد عمری در موقعیت تک به تک که خطای پورمحمد موجب از دست رفتن موقعیت پرسپولیس و ده نفره شدن هوادار شد.

خلاصه دیدار هوادار و پرسپولیس

1470