عکس یادگاری جالب از دو خرید چلسی؛ از اسطوره تا هم‌تیمی

عکس یادگاری جالب از دو خرید چلسی؛ از اسطوره تا هم‌تیمی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی تابستان بسیار پرتحرکی را داشت و به یکی از پرهزینه ترین تیم ها در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، آبراموویچ مجبور شد که سهام باشگاهش را بفروشد که تاد بولی مالکیت باشگاه لندنی را به عهده گرفت و تاجر آمریکایی تابستان بسیار پرهزینه ای را داشت. تیم توخل در اخرین روزهای نقل و انتقالات توانست وسلی فوفانا را به عنوان سومین مدافع میانی گرانقیمت تاریخ فوتبال به خدمت بگیرد و پیر امریک اوبامیانگ را از بارسلونا به خدمت گرفت. 

حالا تصویر جالبی از اوبامیانگ و فوفانا مربوط به یک دهه پیش منتشر شده است. در آن زمان اوبامیانگ در شروع دوران فوتبالش بود و در سن اتین توپ می زد. در حقیقت ستاره گابونی سه فصل در این تیم داشت و در نهایت راهی آلمان شد که در 97 بازی خود در چلسی 41 گل به ثمر رساند. فوفانا در آن زمان در رده های پایه سنت اتین بازی می کرد که البته مراحل پیشرفت دوران فوتبالش را در همین تیم طی کرد.

باشگاه سن اتین حالا تصویر مشترک و جالبی را از این دو منتشر کرده است. در آن زمان فوفانا، اوبامیانگ را اسطوره خود می دانست و شاید هرگز تصور نمی کرد که روزی هم تیمی ستاره گابونی در تیم بزرگی نظیر چلسی شود.

4125