دیاباته جلوی نفت مسجدسلیمان هم نیست؟

دیاباته جلوی نفت مسجدسلیمان هم نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جدید پرسپولیس از چه زمانی می‌تواند به ترکیب قرمزها اضافه شود؟

به گزارش فوتبالی، جذب دیرهنگام شیخ دیاباته موجب شد تا او نیز به مانند لوکادیا دیگر مهاجم خارجی قرمزها تمرینات بدنسازی پیش فصل را از دست بدهد.

دیاباته که تمرین خاصی نداشته ، حالا در عین حال که تلاش می‌کند از نظر فنی به سطح مورد نظر کادرفنی برسد، باید به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس تمرین کند تا از نظر بدنی هم به شرایط ایده‌آل برسد

به نظر می‌رسد این بازیکن با توجه به تمرنات بدنسازی که در دستور کار دارد در هفته ششم و بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، امکان همراهی تیمش را نخواهد داشت و احتمالا برای رونمایی از این بازیکن باید منتظر نبرد پرسپولیس مقابل تراکتور پس از تعطیلات فیفا دی بود. دیداری که هشتم یا نهم مهر برگزار خواهد شد.

دیاباته که مراحل انتقالش به پرسپولیس روز جمعه نهایی شده بود و به تهران آمد، بعد از ثبت رسمی قرارداد و انجام تست‌های پزشکی، مجوز بازی خود را نیز دریافت کرده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس در ندارد اما با نظر یحیی گل‌محمدی این بازیکن فعلا تا پایان تمرینات بدنسازی شرایط همراهی تیم را نخواهد داشت.

البته که این امکان وجود دارد که همانطور که سرمربی پرسپولیس به لوکادیا بازی داد، شاید از دیاباته هم زودتر از زمان مقرر استفاده کند.

7655