عکس؛ اسطوره برزیلی کنار رونالدو، آنتونی و آرسنالی‌ها

عکس؛ اسطوره برزیلی کنار رونالدو، آنتونی و آرسنالی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - کاکا اسطوره محبوب فوتبال برزیل تماشاگر ویژه بازی منچستریونایتد و ارسنال در ورزشگاه اولدترافورد بود و بعد از بازی نیز چند عکس یادگاری گرفت و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، حضور پرشمار برزیلی ها در ترکیب دو تیم و البته حضور کریستیانو رونالدو، هم تیمی قدیمی کاکا باعث شده تا ستاره اسبق میلان و رئال مادرید حس ویژه ای نسبت به این بازی داشته باشد. آنتونی گران ترین بازیکن تابستان اروپا برزیلی است و با هموطنش کاکا عکس گرفت. از سویی کریستیانو رونالدو  و کاکا هر دو در سال 2009 به رئال مادرید پیوستند. در آن زمان کاکا به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که کمی بعد رکورد او توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد. کاکا به علت مصدومیت های پرشمار دوران موفقی در رئال مادرید نداشت و پس از چهار سال به میلان برگشت در حالی که کریستیانو رونالدو با 450 گل به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد و دوران بی نظیری در برنابئو داشت.

در پایان بازی منچستریونایتد و آرسنال، کاکا تصمیم گرفت که به تونل چمن اولدترافورد برود. او علاوه بر آنتونی و رونالدو با کاسمیرو هم عکس گرفت که البته ژولیو سزار دروازه بان اسطوره ای فوتبال برزیل، مارکینیوش، گابریل ماگالیائش و گابریل ژسوس (سه برزیلی آرسنال)، سدریک سوارز (ستاره پرتغالی توپچی ها) عکس یادگاری گرفت.

4125