تن‌هاگ پنج بازیکن منچستریونایتد را کنار گذاشت

تن‌هاگ پنج بازیکن منچستریونایتد را کنار گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - سان گزارش داده است که خریدهای پرشمار منچستریونایتد در تابستان باعث شد تا فیل جونز مدافع باتجربه شیاطین سرخ کلا از ترکیب این تیم کنار برود.

به گزارش فوتبالی، فیل جونز جایی در برنامه های تن هاگ ندارد و مصدومیتش باعث شد تا نتوان در تابستان برایش مشتری پیدا کرد و حالا او به حضور در تیم زیر 23 ساله ها تبعید شده است و مجبور است که در تیم رزروهای منچستریونایتد حضور داشته باشد.

در حقیقت فیل جونز مدافعی باتجربه است که حتی به تیم ملی انگلیس هم رسیده اما در سالهای اخیر در سراشیبی حرکت کرده و در چهار فصل اخیر فقط سیزده بازی انجام داده است.

تن هاگ ترجیح می دهد که رختکن منچستریونایتد خلوت تر باشد و به همین خاطر فیل جونز و چهار بازیکن دیگر را از جمع رختکن خارج کرده است. یونایتد در این تابستان خریدهایی همچون مالاسیا، اریکسن، لیساندرو ، کاسمیرو، آنتونی و دوبراوکا را داشته و مجموعا 220 میلیون پوند برای خریدها هزینه کرده که رکورد تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

رختکن تمرینی تیم بزرگسالان منچستریونایتد فقط جای 24 کمد و 24 بازیکن را دارد و به همین خاطر تن هاگ مجبور شده است که برخی بازیکنانش را راهی تیم زیر 23 سال کند. به جز فیل جونز بازیکنان دیگری هم با این شرایط مواجه شده اند: برندن ویلیامز که فصل گذشته قرضی به نوریچ سیتی رفته بود، اکسل توانزبه، تگن مندی و شولا شورتیر دیگر بازیکنانی هستند که توسط تن هاگ کنار گذاشته شده اند.

4125