آزادی: به تراکتور گل بزنم، خوشحالی نمی‌کنم

آزادی: به تراکتور گل بزنم، خوشحالی نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم آلومینیوم امیدوار است تیمش بتواند سه امتیاز بازی مقابل تراکتور را به دست آورد.

محمدرضا آزادی در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در رابطه با آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: تیم‌ ما از لحاظ روحی روانی در شرایط مناسبی قرار دارد. بازی قبلی مقابل مس رفسنجان یک بازی سخت خارج از خانه بود و خدا را شکر با امتیاز از میدان خارج شدیم. در کل شرایط تیم خوب است و همگی آماده بازی با تراکتور هستیم که اولین برد خانگی را به دست بیاوریم و طلسم را بشکنیم.

آزادی که تنها گل آلومینیوم در این چهار هفته را به ثمر رسانده، درباره اینکه چرا تیمش آمار خوبی در گلزنی ندارد، چنین توضیحی داد: چندین بازیکن جدیدا به تیم ما اضافه شده است و از طرف دیگر به خاطر بدنسازی، بدن بازیکنان سنگین بود ولی الان خوشبختانه شرایط بدنی‌مان بهتر شده و بچه‌ها هماهنگ‌تر شده‌اند. بالاخره هماهنگی بازیکنان جدید زمان‌بر است و انشاالله که بتوانیم نتیجه‌ای که هوادارانمان دوست دارند کسب کنیم.

مهاجم تبریزی و سابق تی تی ها ضمن اشاره به اینکه بازی سختی مقابل تراکتور خواهند داشت، ادامه داد: تراکتور همیشه جزو تیمهای خوب لیگ بوده و پرطرفدار است. من هم از این تیم دیده شده‌ام و احترام زیادی برایش قائلم و البته خیلی هم دوستش دارم. با این حال الان من بازیکن آلومینیوم هستم و تمام توانم را برای تیمم می‌گذارم و امیدوارم که این بازی را ببریم.

آزادی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا درصورت گلزنی مقابل تراکتور خوشحالی خواهد کرد یا خیر گفت: مطمئنا مقابل تیم سابقم خوشحالی نخواهم نکرد.

1997