برنامه پرسپولیس برای پرداختی به تیمهای پایه

برنامه پرسپولیس برای پرداختی به تیمهای پایه

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت به تیم‌های پایه هستند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس چندین هفته است در مسابقات استانی حضور دارند اما مدیران این باشگاه تاکنون موفق به پرداخت مبلغی به بازیکنان و مربیان این تیم‌ها در فصل جدید نشده‌اند.

با توجه به اینکه برخی بازیکنان و مربیان از فصل گذشته نیز طلب‌هایی از باشگاه دارند، لذا مدیران پرسپولیس طی چند روز گذشته پیگیر جذب اعتبار و بودجه برای پرداخت به تیم‌های پایه بوده‌اند تا علاوه بر طلب‌های فصل گذشته بتوانند بخشی از قراردادهای این فصل را نیز به آنها پرداخت کنند.

محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس در چند روز گذشته جلسه‌ای با مدیران باشگاه در همین زمینه برگزار کرد و خواستار تسریع در انجام پرداختی به مربیان و بازیکنان شده بود که از سوی باشگاه به او اعلام شده  نامه‌نگاری‌ها و مجوز‌ها برای پرداخت پول به تیم‌های پایه انجام شده و به محض تامین منابع مالی، به حساب تیم‌های پایه پرسپولیس مبلغی واریز خواهد شد.

با توجه به اینکه یکی از الزام‌های AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای داشتن تیم‌های پایه و حمایت از آنها است، لذا باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای حمایت از تیم‌های پایه و همچنین پرداختی منظم به آنها خواهد داشت تا بتواند در این بخش نمره قبولی از کمیته صدور مجوز حرفه‌ای دریافت کند.

7655