تصویری از دو ستاره برزیلی رئال مادرید پس از شب درخشان

تصویری از دو ستاره برزیلی رئال مادرید پس از شب درخشان

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور دو ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید گلزنان این تیم در پیروزی دو بر یک مقابل بتیس بودند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بتیس شنبه شب به عنوان تنها تیم های 9 امتیازی لالیگا به مصاف هم رفتند. هر دو تیم می خواستند روند پیروزی های خود را حفظ کنند اما این رئال بود که سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کرد. در نیمه اول وینیسیوس جونیور روی یک فرار تماشایی و یک ضربه چیپ زیبا دروازه حریف را باز کرد. کانالس هافبک تکنیکی بتیس پیش از اتمام نیمه اول پاسخ این گل را داد. در نیمه دوم نوبت رودریگو گوئس بود که دروازه بتیس را باز کند تا سه امتیاز ارزشمند به حساب رئال مادرید واریز شود تا رئال همچنان با دوازده امتیاز از چهار بازی صدرنشین لالیگا بماند.

رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور که رابطه بسیار خوبی با هم دارند، در یکی از تصاویری که از بازی ثبت شده، محکم همدیگر را بغل کرده اند تا نشان بدهند که چقدر با همدیگر رفیق هستند. وینی فصل گذشته نیز در رئال مادرید درخشان بود در حالی که رودریگو امیدوار است که امسال پررنگ تر شود و از بازیکن تعویضی به یار فیکس تبدیل شود. رودریگو گوئس  در مقابل بتیس به رکورد هشت گل لالیگایی با پیراهن رئال مادرید دست پیدا کرد.

4125