دفاع آنچلوتی از عملکرد رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات

دفاع آنچلوتی از عملکرد رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که او هیچ وقت به تقویت ترکیب تیمش بعد از خروج کاسمیرو فکر نکرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید چند سال به صورت شدید کیلیان امباپه را زیر نظر داشت و در دو پنجره تابستانی گذشته پیشنهاداتی برای این فوق ستاره 23 ساله ارسال کردند، اما همیشه این پیشنهادات توسط ناصر الخلیفی رد می‌شد و در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت تا در پاریسن ژرمن به فوتبالش ادامه دهد. فلورنتینو پرز پس از شکست خوردن در پروژه جذب کیلیان امباپه، به سراغ یکی دیگر از پدیده‌های فرانسوی رفت و اورلین شوامنی را با 80 میلیون یورو به خدمت گرفت. در هفته گذشته کاسمیرو پس از هشت سال بازی کردن با پیراهن رئال مادرید با 70 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. آنتونیو رودیگر دیگر ورودی لوس بلانکوس در تابستان است. 

به نقل از سایت مارکا، در حالی که انتظار می‌رفت رئال مادرید بعد از قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان، بیشتر از این‌ها ترکیبش را تقویت کند، اما آنچلوتی مخالف این موضوع بود و به خبرنگاران گفت: "هیچ وقت به خرید بازیکنان بیشتری فکر نکردیم. درست است ما کاسمیرو را از دست دادیم، اما فعلاً از بازیکنانی که دارم بسیار راضی هستم."

4416