رسمی؛ ستاره سابق بارسلونا به العربی قطر پیوست

رسمی؛ ستاره سابق بارسلونا به العربی قطر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رافینیا آلکانترا که در گذشته سابقه بازی در بارسلونا را داشته و در جمع آبی و اناری ها در فصل 2014/15 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، اکنون به طور رسمی به تیم العربی قطر پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، رافینیا نیم فصل گذشته را به طور قرضی در رئال سوسیداد حضور داشت اما او به طور کلی بازیکن پی اس جی بود و اکنون از پی اس جی جدا شده است و راهی لیگ قطر شده است و به تیم العربی پیوسته است.

رافینیا از سال 2020 به پی اس جی پیوسته بود. این بازیکن تا قبل از آن بازیکن بارسلونا بود و در مقاطعی هم به طور قرضی به سلتاویگو و اینتر رفته بود. آلکانترا در حال حاضر 29 سال دارد. این بازیکن توانایی بازی در پست هافبک را دارد.

این بازیکن ابتدا تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است یعنی از پی اس جی جدا شده است و پس از آن راهی تیم العربی قطر شده است و قراردادی دو ساله با تیم قطری بسته است و بدین ترتیب قرار است که در فوتبال آسیا و قطر بازی کند. در این سال ها ستاره های زیادی به فوتبال قطر و لیگ این کشور اضافه شده اند و خامس رودریگز یکی از آن ها بوده است که به الریان رفته است و اکنون رافینیا هم به العربی می رود.

1470