برزیلی‌های رئال مادرید 3 امتیاز را به حساب آنچلوتی واریز کردند

برزیلی‌های رئال مادرید 3 امتیاز را به حساب آنچلوتی واریز کردند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته چهارم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد و در اولین بازی خانگی خود در لالیگای این فصل هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هر سه هفته قبل در خارج از خانه بازی کرده بود و اکنون برای اولین بار در لالیگای این فصل در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو به میدان رفت چرا که به نظر می رسد بازسازی این ورزشگاه رو به تکیمل است.

در این بازی وینی جونیور روی پاس داوید آلابا گل اول رئال مادرید را به شکلی دیدنی به ثمر رساند اما پس از آن رئال بتیس توانست جلو بیاید و این گل را توسط کانالس جبران کند.

پس از آن شاگردان کارلو آنچلوتی دوباره تلاش های خود را برای زدن گل دوم بازی ادامه دادند و در نهایت توسط رودریگو موفق شدند گل دوم را هم به ثمر برسانند. این گل در دقیقه 65 روی پاس فدریکو والورده به ثمر رسید.

بدین ترتیب هم وینی جونیور و هم رودریگو در این بازی گلزنی کردند و سه امتیاز بازی را برای کارلو آنچلوتی به دست آوردند. اکنون رئال مادرید از 4 بازی ابتدایی لالیگا 12 امتیاز گرفته است.

1470