آخرین تیمی که وکیل رونالدو ستاره پرتغالی را به آن پیشنهاد داده بود

آخرین تیمی که وکیل رونالدو ستاره پرتغالی را به آن پیشنهاد داده بود

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ مندس در مورد کریستیانو رونالدو در آخرین روز های نقل و انتقالات با چلسی مذاکره کرده بود.

به گزارش فوتبالی، چلسی این امکان را داشت که در روز آخر نقل و انتقالات برای جذب ستاره پرتغالی منچستر یونایتد یعنی کریستیانو رونالدو اقدام کند.

کریستیانو رونالدو بعد از اعلام تصمیم خود برای حضور در چمپیونز لیگ ۲۰۲۲/۲۳، مکررا با تیم های مختلف برای ترک اولد ترافورد در ارتباط بوده است.

بازیکن ۳۷ ساله حضور در تور پیش فصل منچستر یونایتد در تایلند و استرالیا را به دلایل شخصی از دست داد و کم بودن تمریناتش بر حضور او در هفته های آغازین مسابقات تاثیر گذاشته است.

علی رغم تمایل اریک تن هاگ برای نگه داشتن مهاجم پرتغالی، هدف رونالدو برای جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص بوده و چلسی این امکان را داشته که در پنجره نقل و انتقالاتی که گذشت، رونالدو را به خدمت بگیرد.

بنا بر گزارش هایی از روزنامه Independent، مدیر برنامه‌ رونالدو ژرژ مندس برای مذاکره بر سر انتقال ستاره پرتغالی به چلسی در آخرین روز نقل و انتقالات به لندن رفته بوده است.

اما توماس توخل در روزهای آخر نقل و انتقالات با اقدام به جذب مهاجم بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ به دنبال تقویت خط حمله تیم خود قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بوده است و در نهایت هم در روز آخر خرید اوبامیانگ را نهایی کرد و جذب رونالدو منتفی شد.

1471