چرا ستاره منچسترسیتی خواهان پیوستن به بارسلونا بود؟

چرا ستاره منچسترسیتی خواهان پیوستن به بارسلونا بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی درباره علاقه‌اش برای پیوستن به بارسلونا در این تابستان حرف زد. 

به گزارش فوتبالی، با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی از اتحاد به گوش می‌رسید. سیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی خوبی داشت و توانست ارلینگ هالند، کالوین فیلیپس و خولین آلوارز را به خدمت بگیرد. اما چند ماه گذشته منابع نزدیک به این باشگاه ادعا کردند که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی قصد خروج از این باشگاه را دارد و می‌خواهد به زودی راهی بارسلونا شود و حتی با سران کاتالان‌ها مذاکراتی نیز انجام داده است. اما در نهایت پپ گواردیولا اعلام کرد که برناردو سیلوا در این فصل در منچستر سیتی می ماند و به بارسلونا نخواهد رفت. او گفت که این بازیکن سرنوشت ساز برای سیتی غیر قابل جایگزین است چرا که می تواند کارهای زیادی انجام دهد و در پست های زیادی بازی کند.

سیلوا که حالا در سیتی ماندنی شد، درباره شایعات گفت: "فرهنگ من کمی با فرهنگ مردم انگلیس در خارج از زمین متفاوت است. من عاشق منچستر هستم و مردم این شهر واقعا مهربان می‌باشند، اما رفتاری که با من در خیابان و رستوران‌ها دارند، کمی متفاوت با جایی است که از آن می‌آیم. بعضی وقت‌ها شما چیزهای متفاوتی می‌خواهید. منچستر واقعا شهر خوبی است و از حرف‌های من اشتباه برداشت نکنید. من خیلی خوشحالم که در منچستر ماندم."

4416