به تعویق افتادن اولین بازی اوبامیانگ برای چلسی

به تعویق افتادن اولین بازی اوبامیانگ برای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی هیچ شکی درباره خرید پیرامریک اوبامیانگ ندارد و مدعی است که به زودی در چلسی خواهد درخشید. 

به گزارش فوتبالی، چلسی بعد از فروش تیمو ورنر و روملو لوکاکو، نیاز مبرمی به یک مهاجم نوک تخصصی داشت. آن‌ها در این پست فقط کای هاورتز و بروخا را در اختیار داشتند و برای حل این مشکل، از چند هفته قبل مذاکراتی را با بارسلونا برای جذب پیرامریک اوبامیانگ کاپیتان سابق آرسنال آغاز کردند و در ثانیه‌های پایانی نقل و انتقالات، این مهاجم گابنی 33 ساله با رقم 10 میلیون پوند به چلسی پیوست. همچنین در این انتقال نیز مارکوس آلونسو از چلسی به بارسا پیوست.

به نقل از اسکای اسپورتس، درست چند روز قبل از پیوستن اوبامیانگ به چلسی، او در بارسلون مورد حمله سارقان قرار گرفت و صدمات زیادی نیز دید. توخل درباره او گفت: "امیدوارم او بتواند به شرایط ایده‌آلش بازگردد. می‌دانیم چه بازیکنی گرفتیم و او هم دوست داشت به لیگ برتر بازگردد و از انجام این انتقال بسیار خوشحالیم. او گل‌های زیادی برای ما خواهد زد و با سرعت و کار تیمی‌اش، می‌توانیم در خط حمله خطرناک ظاهر شویم. در حال حاضر او نمی‌تواند با ما تمرین کند و لازم است برای او ماسک تهیه کنیم تا از فک و صورتش محافظت کند."

4416