۱۰ نکته از رفسنجان/ کورس تساوی

۱۰ نکته از رفسنجان/ کورس تساوی

پایگاه خبری فوتبالی: ۱. ربیعی بازی را بدون زوج خارجی شروع کرد. از دست دادن پنالتی و درگیری با شیمبا ؛ منشا را به نیمکت منتقل کرده است.

۲. رحمتی می‌توانست در کنفرانس بعد از بازی جمله معروف چند سال پیش ویسی را تکرار کند؛ پورحمیدی به تنهایی مانع شکست تیمش شد.

۳. مس رفسنجان در کورس تساوی‌ها با ذوب آهن عقب نمی‌کشد. ۴ بازی اول و ۴ تساوی. واقعا لیگ عجیبی است.

۴. وحید فاضلی به نظر فصل جدید را با فلسفه جدید آغاز کرده است. قبلا وظیفه دستیاری را بر عهده داشت ولی فصل جدید کارت بگیر نیمکت شده و در ۴ بازی ۲ کارت زرد گرفته است.

۵. مس در پرس کردن تیم مقابل یکی از بهترین های لیگ است. اما به همان اندازه تاکتیک خاصی برای فرار از پرس شدن حریف ندارد. نیمه دوم اکثر بازی‌ها این مشکل گریبان‌گیر مس است.

۶. نبود برخی از بازیکنان به دلیل بر هم نخوردن نظم تیمی به تیم ضربه می زد. مهرداد رضایی با یک حرکت بچه‌گانه در تمرینات فعلا هم دست ربیعی را خالی کرده هم خودش را به سکو منتقل کرده است.

۷. از همین حالا هم می‌توان حدس زد که اگر اتفاق خاصی پیش نیاید حسینی از مس و قائد رحمتی از آلومینیوم سال آینده در این تیم‌ها نیستند. آنها با هر پاسی که دادند تیم مقابل دچار مشکل شد.

۸. رحمتی بعد از ۲ فصل سرمربیگری هنوز در حال کسب تجربه است. دلیل این همه آزمون خطا هم فقط برای همین است، بازی ندادن به اکبرپور در دفاع چپ یک کج سلیقگی محض بود.

۹. شاید اگر منشا اینقدر که در طول هفته به رنگ موی سر برای بازی بعد فکر می‌کند بر روی زدن ضربات تمرکز می‌کرد الان مس تنها یک گل زده نداشت.

۱۰. کاش حالا که همه در فوتبال در حال عوض شدن و استعفا دادن هستند کمیته داوران هم یک تکانی به خودش بدهد. بعضی داوران در لیگ برتر هنوز ساده‌ترین موضوعات را هم نمی‌دانند.

گزارش از پیمان خنافری