عکس؛ "ضربان قلب" در موهای گران‌ترین خرید تابستانی چلسی

عکس؛ "ضربان قلب" در موهای گران‌ترین خرید تابستانی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - وسلی فوفانا، مدافع تازه وارد چلسی که از لسترسیتی خریداری شده است، مدل موی خاص و ویژه ای دارد که کاملا با مدل موی ریس جیمز، مدافع کناری چلسی یکسان است.

به گزارش فوتبالی، وسلی فوفانا گران ترین خرید تابستان 2022 باشگاه چلسی بود چرا که چلسی برای خرید این بازیکن از لسترسیتی، 72 میلیون پوند پرداخت کرد و بدین ترتیب این مدافع 21 ساله را تبدیل به خرید گران قیمت خود در این تابستان کرد.

اکنون تصویری از وسلی فوفانا در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است که در آن می بینیم این مدافع فرانسوی مدل موی جالبی دارد و روی آن طرح ضربان قلب طراحی شده است. ریس جیمز هم دقیقا همین مدل مو و همین طراحی را روی سرش دارد و به نظر می رسد که این دو بازیکن از یک آرایشگر استفاده کرده اند که مدل موی آن ها به یک شکل در آمده است.

در هر صورت وسلی فوفانا تمرینات خود را با چلسی آغاز کرده است و باید دید که عملکرد او در جمع شاگردان توماس توخل به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای او در ادامه دوران حرفه ای در لیگ برتر انگلیس چگونه پیش می رود. ریس جیمز هم از سوی دیگر به نظر می رسد که در چلسی ماندنی است.

1470