حسینی: ساپینتو و بردیف شخصیت‌های منحصر به فردی دارند

حسینی: ساپینتو و بردیف شخصیت‌های منحصر به فردی دارند

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتوری‌ها به شرایط تیمش بسیار امیدوار است و عقیده دارد که تیم قربان بردیف به مرور زمان، بهتر و بهتر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد حسینی که در نقل و انتقالات تابستانی، بالاجبار از استقلال جدا شد و به تراکتور پیوست،  در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در رابطه با تساوی تیمش مقابل تراکتور گفت:" احساس می‌کنم تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد. هم کادر فنی و هم بازیکنان تغییر کرده‌اند و تطبیق آنها با یکدیگر به زمان نیاز دارد. به نظرم هواداران اگر کمی فرصت دهند همه چیز رو به راه خواهد شد. رفته رفته تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و توپ‌هایمان هم گل خواهد شد."

حسینی در رابطه با اینکه گفته می‌شود تراکتور ضعف خط دفاعی دارد اظهار داشت:" نمی‌خواهم بگویم با اضافه شدن من شرایط بهتر شده و تیم گل نخورده ولی این موضوع که این بازی گل نخوردیم خوشحال‌کننده است و شخصیت خوبی برای تیممان می‌سازد. اینکه گل نخورید و کلین شیت کنید، این موضوع فقط مربوط به خط دفاعی و دروازه‌بان نیست و کل تیم باید این امر را محقق کند. با این حال ما باز هم تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد که دروازه تراکتور بسته نگه داشته شود."

وی در رابطه با ناراحتی هواداران از نتایج تراکتور چنین توضیحی داد:" من حق می‌دهم و هواداران تراکتور همیشه و مخصوصا در تبریز همیشه سه امتیاز را می‌خواهند. من تراکتور را با هیج تیمی مقایسه نمی کنم ولی سال قبل ما در تیم هوادار در هفت هفته فقط چهار امتیاز داشتیم و شرایطمان بد بود اما اوضاع به مرور بهتر شد. اینجا هم اسکلت تیم کلا عوض شده و اگر هواداران صبوری کنند حس من این است که شرایط خیلی خوب خواهد شد."

حسینی که پیش فصل را با استقلال گذرانده در رابطه با تفاوت های ساپینتو و بردیف عنوان کرد:" هر دو مربی شخصیت‌های منحصر به فردی دارند. آقای ساپینتو جنب و جوش وحشتناکی دارد و دوست دارد انرژی بالایش را هر جوری هست تخلیه کند! آقای بردیف اما مربی بسیار آرامی است و کارش را در سکوت پیش می برد ولی هر دو مربی از خوب‌های لیگ برتر هستند."

حسینی در پایان در رابطه با بازی تیمش مقابل آلومینیوم گفت:" آنها هم شرایط خوبی ندارند و دنبال برد خواهند بود ولی ما هم صد در صد دنبال پیروزی هستیم. با این حال امیدوارم شرایط به نفع ما باشد و تلاش خواهیم کرد دست پر به تبریز برگردیم و دل هواداران پرشورمان را شاد کنیم."

1997