امید وحدت خراسان؛ هفدهمین تیم فرزاد حاتمی!

امید وحدت خراسان؛ هفدهمین تیم فرزاد حاتمی!

پایگاه خبری فوتبالی- امید وحدت خراسان( شهرخودروی سابق) هفدهمین تیم دوران فوتبال حرفه‌ای فرزاد حاتمی است.

به گزارش فوتبالی، حاتمی در شرایطی، این فصل زیر نظر محسن بنگر در لیگ یک بازی خواهد کرد که این مهاجم 37 ساله، پیش از این برای تیمهای راه آهن ، قبله آذربایجان ، سپاهان ، صبا ، تراکتور ، استقلال ، فولاد ، پرسپولیس ، مس کرمان ، ملوان انزلی ، اکسین البرز ، پارس جنوبی ، نفت مسجد سلیمان ، بادران ، پیکان و سایپا بازی کرده بود و امید وحدت خراسان هفدهمین تیم دوران حرفه‌ای این بازیکن محسوب می‌شود.

وی که در تیم های مختلفی سابقه حضور دارد اینبار زیر نظر همبازی سابق خود محسن بنگر که هدایت این تیم لیگ یکی را برعهده دارد حضور خواهد داشت.

حاتمی - که در فوتبال ایران به آقای مارکوپولو معروف است - در بازی دوستانه تیمش مقابل چوکای تالش نشان داد که هنوز با همان شور و هیجان روزهای جوانی می‌تواند با قد بلند و قدرت بدنی بالایش مدافعان تیمهای حریف را آزار دهد.

از دید فوتبالدوستان، بهترین دوران فوتبالی حاتمی مربوط به حضور در استقلال فصل ۹۲-۹۱ است. جایی که در یک نیم‌فصل موفق شد ۱۰ گل برای آبی‌ها به ثمر برساند و شاید بزرگترین اشتباه او جدایی از جمع آبی‌ها بود و شاید اگر حاتمی در استقلال به فوتبالش ادامه می‌داد، سرنوشت فوتبالش به شکل دیگری رقم می‌خورد.

اما هرچه بود گذشت و مسیر فوتبال، او را به امید وحدت خراسان در لیگ یک رسانده و باید منتظر ماند و دید که آیا این تیم آخرین مقصد فرزاد حاتمی است یا او همچنان به ماجراجویی‌های خود در دوران بازیگری ادامه خواهد داد.

گزارش از حمیدرضا قلی پور آبکنار