8 خرید تابستانی بارسلونا در یک قاب

8 خرید تابستانی بارسلونا در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 در فوتبال اروپا هم به پایان خود رسید و بارسلونا یکی از شلوغ ترین تابستان های سال های اخیر خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، اگر تمدید قرارداد عثمان دمبله که در مسیر جدایی از بارسا و تبدیل شدن به یک بازیکن آزاد را هم یک خرید برای بارسلونا حساب کنیم، آبی و اناری ها 8 خرید جدید در این تابستان انجام دادند و بدین ترتیب اکنون دست ژاوی برای فصل جدید بسیار باز تر از فصل قبل است و تیم او به خوبی تقویت شده است.

پر سر و صدا ترین خرید تابستانی بارسلونا روبرت لواندوفسکی بود که از بایرن مونیخ جدا شد و به جمع آبی و اناری ها پیوست. بارسا همچنین فرانک کسیه را از میلان و آندریاس کریستنسن را هم از چلسی به خدمت گرفت. بارسلونا خرید هایی هم از لیگ برتر انگلیس داشت.

آبی و اناری ها رافینیا را از لیدزیونایتد، مارکوس آلونسو را از چلسی و هکتور بیرین را از آرسنال در روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفتند. بارسلونا ژول کنده را هم از سویا جذب کرد که البته پس از جذب او بود که چند روزی روند جذب بازیکن در بارسا متوقف شد چرا که قدری طول کشید تا قرارداد او در لالیگا ثبت شود.

1470