زمانی که دو وینگر برزیلی رئال مادرید رقیب هم بودند(عکس)

زمانی که دو وینگر برزیلی رئال مادرید رقیب هم بودند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در حال حاضر در رئال مادرید دو وینگر برزیلی این تیم هستند که فصل گذشته تاثیر زیادی در قهرمانی های رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشتند.

به گزارش فوتبالی، این دو وینگر که اکنون با هم هم‌تیمی هستند و ارتباط خوبی با هم دارند، روزگاری وجود داشت که دو رقیب برای هم بودند و این قضیه مربوط به دورانی است که هر دوی آن ها در لیگ برزیل بازی می کردند. در واقع وینی جونیور در زمانی که هنوز در فوتبال برزیل بود، در تیم فلامنگو توپ می زد. او بین سال های 2005 تا 2017 در تیم جوانان فلامنگو حضور داشت و در فصل 2017/18 هم در تیم اصلی و در لیگ برزیل بازی می کرد. پس از آن وینیسیوس راهی رئال مادرید شد.

از سوی دیگر رودریگو گوئس زمانی که در فوتبال برزیل بود، در تیم سانتوس بازی می کرد. او بین سال های 2011 تا 2017 در تیم جوانان سانتوس بود و پس از آن بین سال های 2017 تا 2019 در تیم اصلی سانتوس و در لیگ برزیل بازی کرد و در همین زمان بود که با وینی جونیور در لیگ برزیل روبرو می شد. رودریگو پس از آن راهی رئال مادرید شد و فصل گذشته با گل هایش مقابل چلسی و منچسترسیتی ناجی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود.

1470