شروین بزرگ: حاضر بودم گل نزنم ولی ۳ امتیاز را بگیریم

شروین بزرگ: حاضر بودم گل نزنم ولی ۳ امتیاز را بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت که او و دیگر بازیکنان و عوامل این تیم از نتیجه تساوی مقابل گل‌گهر خوشحال نیستند.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم شروین بزرگ در گفت‌وگویی، درباره تساوی خانگی تیمش برابر گل‌گهر اظهار داشت: گل‌گهر جزو تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ برتر است و ما بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و آنها چند موقعیت خوب به دست آوردند، ولی در نیمه دوم با صحبت‌های حسین‌خانی شرایط برای مس تغییر کرد و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما می‌توانستیم برنده باشیم، ولی متأسفانه بازی مساوی شد.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی در این بازی عادلانه نبود؟»، تصریح کرد: این درست است که گل‌گهر در نیمه اول عملکرد بهتری داشت، ولی تیم ما در نیمه دوم خوب بازی کرد و چند فرصت گل هم داشتیم. ما تا ثانیه‌های پایانی هم جلو بودیم و روی یک گل به خودی برد را از دست دادیم. ما از این مساوی اصلاً خوشحال نیستیم. باید بازی را می‌بردیم.

وی که اولین گل فصلش را در این بازی به ثمر رساند، گفت: ما می‌دانستیم گل‌گهر روی ارسال از کناره‌ها ضعف دارد و روی ارسال خوب عارف رستمی گل زدم. البته من حاضر بودم گل نزنم، ولی مس سه امتیاز را بگیرد، با این حال متأسفانه دو امتیاز را در خانه دست دادیم. البته باید این را هم در نظر گرفت که برابر چه تیمی بازی می‌کردیم. ما تیم خوبی داریم و برابر استقلال هم شایستگی‌مان را نشان دادیم. مس یک تیم جوان و باانگیزه است و قبلاً هم گفتم که تلاش می‌کنیم تا برای همه تیم‌ها حریفی سرسخت باشیم.

7655