رسمی؛ مهاجم بارسلونا به تیم هم‌شهری آبی و اناری‌ها پیوست

رسمی؛ مهاجم بارسلونا به تیم هم‌شهری آبی و اناری‌ها پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا به طور رسمی راهی اسپانیول شد و بدین ترتیب در نهایت تکلیف او هم مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این تابستان تلاش زیادی برای فروش برخی از بازیکنان خود کرد تا بدین ترتیب بتواند صورت حساب های مالی خود را درست کند و قوانین مالی لالیگا را رعایت کند. یکی از بازیکنان مازاد بارسا در این تابستان مارتین بریتویت بود چرا که او با آمدن لواندوفسکی دیگر جایی در بارسا نداشت و اکنون به فروش رسید.

این بازیکن که امروز تست های پزشکی اسپانیول را پشت سر گذاشته بود، اکنون به طور رسمی به اسپانیول پیوسته است. اسپانیول هم تیمی متعلق به کاتالونیا است و به نوعی هم‌شهری بارسلونا به حساب می آید.

قراردادی که بریتویت با اسپانیول بسته است، سه ساله است و بدین ترتیب مارتین بریتویت تا سال 2025 در جمع اسپانیولی ها حضور خواهد داشت.

این بازیکن در سال 2020 از لگانس به بارسلونا آمده بود و به نظر می رسید که قرار است جای لوییس سوارز را پر کند اما اصلا در این حد و اندازه ها نبود و اکنون دوباره راهی تیمی در حد همان لگانس یعنی اسپانیول شده است. بریتویت در حال حاضر 31 سال دارد و باید دید که عملکردش در اسپانیول به چه شکل خواهد بود.

1470