مدافع راست مورد نظر بارسلونا مشخص شد: محصول لاماسیا

مدافع راست مورد نظر بارسلونا مشخص شد: محصول لاماسیا

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله کمتر از 10 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، مدیران بارسلونا سخت تلاش می کنند تا علیه زمان حرکت کنند و ترکیب تیمشان را تکمیل کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از بررسی گزینه های مختلف به نظر می رسد که در نهایت به سراغ هکتور بیرین مدافع راست سابق آکادمی خود رفته است. در حقیقت بارسلونا در این مدت گزینه های مختلفی را مورد نظر قرار داد. گزینه اصلی انها سزار آزپیلیکوئتا بود که در نهایت قراردادش را با چلسی تمدید کرد. بعد از آن آنها به سراغ خوان فویث رفتند که مصدومیت مدافع آرژانتینی و مبلغ درخواستی بالای ویارئال این انتقال را منتفی کرد. توماس مونیر مدافع بلژیکی دورتموند هم یکی از گزینه هایشان بود اما در نهایت به نظر می رسد که هکتور بیرین به گزینه اصلی ژاوی و بارسا تبدیل شده است.

بیرین که فصل گذشته قرضی در بتیس حضور داشت، جایی در برنامه های آرسنال ندارد. توپچی ها آماده جدایی وی هستند. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بارسلونا با بیرین به توافق شخصی رسیده و حالا باید دید که آنها چه برنامه ای برای ثبت قراردادش دارند چرا که در ابتدا باید تکلیف فروش بازیکنان مازاد خود را مشخص کنند تا جا برای خریدهای جدید باز شود. به نظر می رسد که ارسنال مشکل چندانی با جدایی هکتور نداشته باشد.

4125