مشخص شدن مقصد جدید سه بازیکن بارسلونا

مشخص شدن مقصد جدید سه بازیکن بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله 12 ساعت تا پایان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا به نظر می رسد که مدیران بارسلونا ساعات به شدت شلوغ و پرکاری را خواهند داشت چرا که در ابتدا باید مازادها را بفروشند و بعد از آن قرارداد خریدهای احتمالی خود یعنی توماس مونیر و مارکوس آلونسو را ثبت کنند.

به گزارش فوتبالی، سرجینیو دست که در سه بازی آغازین لالیگا حتی یک دقیقه هم بازی نکرده، در برنامه های ژاوی جایی نداشت  و می دانست که چاره ای جز جدایی ندارد. دفاع کناری آمریکایی با یونایتد و ویارئال صحبت کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی میلان شود و با مصدومیت فلورنزی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی در هفته های آینده دارد. این بازیکن در حال حاضر راهی میلان شده تا قرارداد جدیدش را امضا کند. قرارداد این بازیکن قرضی خواهد بود و روسونری ها بخشی از دستمزدش را خواهند پرداخت.

از سویی اتلتیک گزارش داده است که اوبامیانگ هم در یک قدمی پیوستن به چلسی قرار دارد. لندنی ها حاضر شده اند تا در ازای 7.5 میلیون یورو و فروش مارکوس آلونسو این انتقال را جوش بدهند. قرارداد اوبامیانگ با چلسی دو ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر خواهد بود.

از طرفی به نظر می رسد که مارتین بریتویت مهاجم دانمارکی بارسلونا نیز در یک قدمی پیوستن به اسپانیول قرار دارد. این بازیکن تست پزشکی را هم پشت سر گذاشته و انتقالش به زودی اعلام می شود.

4125