نیمار مهارنشدنی؛ 16 بازی متوالی با گل یا پاس گل!

نیمار مهارنشدنی؛ 16 بازی متوالی با گل یا پاس گل!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پی اس جی با گلزنی مقابل تولوز به پی اس جی کمک کرد تا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. امباپه و برنات هم در این بازی گلزنی کردند.

به گزارش فوتبالی، نیمار در همه شانزده بازی اخیر خود در رده باشگاهی و ملی گل یا پاس گل داشته است. روند نیمار از بازی مقابل شیلی (یک گل) آغاز شد و مقابل لوریان (دو گل)، کلرمون (سه گل و یک پاس گل)، مارسی (یک گل)، لانس (یک پاس گل)، استراسبورگ (یک پاس گل)، تروا (یک گل)، متز (یک گل)، کره جنوبی (دو گل)، ژاپن (یک گل)،  نانت (دو گل)، دوباره کلرمون (یک گل و سه پاس گل)، مونپولیه (دو گل)، لیل ( دو گل و سه پاس گل)، موناکو (یک گل) و تولوز (یک گل) ادامه پیدا کرد.

نیمار در شروع فصل در پی اس جی در 6 بازی 9 گل زده و 6 پاس گل داده است و روی 15 گل تاثیر مستقیم داشته است. در حقیقت نیمار با میانگین 2.5 گل یا پاس گل در هر بازی عملا مهارنشدنی بوده است و شروع فصل خارق العاده ای داشته است. به نظر می رسد که انتقادها از نیمار خون این بازیکن را به جوش آورده تا از حیثیت فوتبال خود دفاع کند و دوباره به همان بازیکنی تبدیل شود که خیلی ها منتظرش بودند.

4125