گران‌ترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مدافع تازه‌وارد چلسی در رده چهارم

گران‌ترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مدافع تازه‌وارد چلسی در رده چهارم

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی به آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی رسیدیم که رکوردهای زیادی در این پنجره نقل و انتقالات جا به جا شد.

به گزارش فوتبالی، فوتبال انگلیس با هزینه دو میلیارد یورویی در بازار نقل و انتقالات رکورد عجیبی را ثبت کرد. اکثر باشگاه های بزرگ لیگ انگلیس تا جایی که می توانستند خرج کردند. چلسی پس از جدایی بازیکنانی نظیر کریستنسن و رودیگر تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی گذاشت که وسلی فوفانا مدافع فرانسوی تازه وارد این تیم با 80.4 میلیون یورو در رده چهارم  گران ترین مدافعان تاریخ فوتبال قرار دارد و فقط مگوایر با 87، دلیخت (از آژاکس به یوونتوس) با 85.5 و فن دایک با 84.65 میلیون یورو در رده های بالاتری نسبت به او هستند. لوکاس هرناندز با 80، روبن دیاز با 71 و ماتیس دلیخت (از یوونتوس به بایرن) با 67، اشرف حکیمی با 65.5 میلیون یورو در رده های پنجم تا هشتم  هستند. جالب این که یک خرید تابستانی دیگر چلسی یعنی مارک کوکوریا نیز با 65.3 میلیون یورو در رده نهم جای گرفته است و کانسلو با 65 میلیون یورو لیست ده نفره را تکمیل می کند.

چلسی به نظر می رسد که امیدوار است با انسجام دفاعی عملکرد خوبی در فصل آینده داشته باشد. برای توخل همیشه انسجام دفاعی در تیمش خیلی مهم بوده که به نظر می رسد که به هدفش دست پیدا کرده است.

4125