باورنکردنی: تعداد گل‌های هالند در لیگ انگلیس بیش از 15 تیم!

باورنکردنی: تعداد گل‌های هالند در لیگ انگلیس بیش از 15 تیم!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی در حالی که فقط یک بازی از هفته پنجم لیگ انگلیس مانده، از پانزده تا از تیم های مسابقات بیشتر گل زده است!

به گزارش فوتبالی، هالند در بازی سیتی و ناتینگام فارست دومین هت تریک متوالی خود را داشت و 9 گله شد. ستاره نروژی به نظر می رسد که حتی از توقعاتی که در موردش وجود داشت هم بهتر عمل کرده است. در حقیقت به جز خود منچسترسیتی فقط آرسنال، تاتنهام، لیورپول و برنتفورد بیشتر از او در لیگ انگلیس گل زده اند. به واقع تاتنهام و برنتفورد 10 گل زده اند، آرسنال 13 گل زده و لیورپول 15 گل. خود سیتی البته با 19 گل بهترین خط حمله را دارد.

در تاریخ لیگ انگلیس هرگز نشده بود که بازیکنی در پنج بازی اولش به رکورد 9 گل برسد و حالا این مهاجم در مسیر جا به جایی همه رکوردها قرار دارد. ارلینگ فقط به پنج بازی نیاز داشته تا دو هت تریک در لیگ برتر داشته باشد. تا پیش از این رکورد متعلق به دمبا با بود که بعد از بازی شماره 21 خود به دومین هت تریک رسیده بود!

هالند در بازی سیتی و ناتینگام فارست هت تریک کرد که خولیان آلوارز ستاره ارژانتینی نیز دو گل به ثمر رساند. ژائو کانسلو نیز جشنواره گل را تکمیل کرد تا بازی با نتیجه شش بر صفر به پایان برسد.

4125