عکس؛ خوشحالی شدید کلوپ و هافبک 20 ساله پس از گل دقیقه 98

عکس؛ خوشحالی شدید کلوپ و هافبک 20 ساله پس از گل دقیقه 98

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول شکست یک بر صفر مقابل نیوکاسل را با گل فابیو کاروالیو در دقیقه 98 با پیروزی با نتیجه دو بر یک عوض کرد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول یک پیروزی فوق العاده را در مقابل نیوکاسل به دست آورد. آنها در دقیقه 38 با گل الکساندر ایساک ستاره سوئدی و 70 میلیونی تازه وارد نیوکاسل عقب افتادند اما با گل فیرمینو در دقیقه 61 کار را به تساوی کشاندند. در حالی که همه تصور می کردند که بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، روی یک ارسال و چند رفت و برگشت توپ روی پای فابیو کاروالیو هافبک 20 ساله پرتغالی - انگلیسی افتاد که این بازیکن با ضربه ای محکم دروازه نیوکاسل را باز کرد تا سه امتیاز ارزشمند را به تیمش هدیه بدهد.

لیورپول کلوپ پس از شروعی ضعیف در سه بازی آغازین لیگ انگلیس بالاخره به خودش آمد و با دو پیروزی اخیرش به هشت امتیاز از پنج بازی رسید و فعلا به رتبه پنجم صعود کرده هر چند که یونایتد در صورت پیروزی مقابل لستر می تواند بالاتر از انها قرار بگیرد.

فابیو کاروالیو در زمستان در یک قدمی انتقال به لیورپول قرار داشت اما فولام اجازه انتقالش را نداد و حالا به نظر می رسد که این بازیکن توانسته ارزشهایش را به هواداران لیورپول ثابت کند. کلوپ نیز از این بازیکن قطعا راضی است.

4125