تایمز افشا کرد: چرا چلسی از خرید رونالدو منصرف شد؟

تایمز افشا کرد: چرا چلسی از خرید رونالدو منصرف شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که توماس توخل سرمربی چلسی پس از گفت و گویی با رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد از خرید کریستیانو رونالدو منصرف شده است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو روزهای بسیار بدی را در الدترافورد سپری می‌کند. او در ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، از حضور در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد سر باز زد و سران باشگاه اعلام کرد که می‌خواهد به تیمی بپیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. در ابتدا اریک تن هاگ تمامی این صحبت‌ها را رد می‌کرد، اما حاشیه‌های رونالدو تمامی نداشت و اریک تن هاگ پس از دیدن رفتار نادرست رونالدو، تصمیم گرفت تا او را به نیمکت نشین مارسیال و رشفورد تبدیل کند. با این وجود هنوز تن هاگ مدعی است که می‌خواهد رونالدو در این فصل در اختیار داشته باشد.

به نقل از مارکا، تیم‌های زیادی از جمله بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند، ناپولی و چلسی به ستاره سابق رئال مادرید لینک شدند. تایمز مدعی است که تاد بولی مالک جدید چلسی علاقه‌مند به خرید رونالدو بود و او را بازیکنی ایده‌آل برای خط حمله تیمش تصور می‌کرد. با این حال، توخل که دوستی نزدیکی با رانگنیک سرمربی سابق شیاطین سرخ دارد، از نصیحت او استفاده و مخالفت خود را برای خرید رونالدو اعلام کرد. 

4416