حمله سرمربی آژاکس به گران‌ترین خرید تاریخ منچستریونایتد

حمله سرمربی آژاکس به گران‌ترین خرید تاریخ منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آلفرد شرودر سرمربی آژاکس از رفتار آنتونی ماتئوس دوس سانتوس به شدت انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ بعد از شروع خیلی بد در لیگ برتر، سریعاً به فکر تقویت تیم افتادند و در اولین قدم پس از شکست 4-0 مقابل برنتفورد، کاسمیرو ستاره برزیلی رئال مادرید را با 70 میلیون پوند به خدمت گرفتند. آن‌ها حالا موفق شدند پس از چند ماه مذاکره با سران آژاکس، آنتونی وینگر برزیلی را به خدمت بگیرند.  دیران شیاطین سرخ تلاش بسیاری برای جذب آنتونی انجام دادند. پیشنهادات ابتدایی یونایتد برای آنتونی پشت سرهم رد می‌شد و آژاکسی‌ها به کم‌تر از 100 میلیون یورو راضی نمی‌شدند. در نهایت یونایتدی‌ها پیشنهادی نزدیک به 95 میلیون پوند به اضافه 5 میلیون پوند پاداش برای تیم هلندی ارسال کردند که با موافقت سران این باشگاه روبرو شد.

به نقل از دیلی میل، آنتونی برای پیوستن به من یونایتد بسیار مصمم بود و حتی در تمرینات آژاکس شرکت نمی‌کرد تا به مدیران باشگاه بگوید که تنها خواسته‌اش رفتن به انگلستان است. شرودر در این باره گفت: "من با آنتونی صحبت کردم. اگر برای یک الی دو روز ناراحت هستید، من می‌فهمم، اما در نهایت شما یک بازیکن حرفه‌ای هستید. بعد از مدتی فهمیدم که دیگر او نمی‌خواهد با ما کار کند و به خودم گفتم که با همین بازیکنان ادامه می‌دهم."

"آنتونی باید بداند که او یک بازیکن است و باید وظایفش را انجام دهد. به عنوان مربی شما باید با هرچیزی که در توان دارید بجنگید، اما من از دست آنتونی بسیار عصبانی هستم. نباید در آژاکس چنین اتفاقاتی رخ دهد."

4416