اولین واکنش مهاجم بارسلونا به حمله مسلحانه به منزلش

اولین واکنش مهاجم بارسلونا به حمله مسلحانه به منزلش

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم  گابونی بارسلونا سکوتش را در مورد حمله وحشیانه به منزلش در بامداد دوشنبه شکست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اوبامیانگ و خانواده اش در خانه بودند، چند سارق مسلح به این خانه حمله کردند و یکی از آنها با میله آهنین به اوبامیانگ ضربه زد و باعث شکستگی فک و دوری یک ماهه وی از میادین شد. اوبامیانگ در پیامی اینستاگرامی نوشت:" چند ترسوی وحشی وارد خانه ما شدند و خانواده و فرزندانم را تهدید کردند تا چند چیز را بدزدند. فک من را شکستند اما به زودی به میادین فوتبال باز خواهم گشت و خدا را شکر هیچ فرد دیگری دچار صدمه فیزیکی نشد. این حس را داریم که دیگر خانه مان برای ما امن نیست و توصیف و درک این شرایط مشکل است. از این وضعیت عبور خواهیم کرد و نیرومندتر از همیشه خواهیم بود. از حمایت ها تشکر می کنم چرا که برای ما خیلی مهم هستند."

اوبامیانگ به خاطر شکستگی فک خود باید یک ماه از میادین دور باشد و همین مسئله باعث شده تا احتمال به هم خوردن انتقالش به چلسی وجود داشته باشد. مهاجم گابونی باید در 24 ساعت آینده تکلیف آینده اش را پیش از اتمام نقل و انتقالات تابستانی مشخص کند.

4125