پدری که پس از دیدن بازیکن اورتون، کلاً پسرش را فراموش کرد!

پدری که پس از دیدن بازیکن اورتون، کلاً پسرش را فراموش کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا در شبکه های اجتماعی تصاویری از یک هوادار اورتون منتشر شده است که به نظر می رسد که در بازی سه شنبه شب به حدی از فرصت در آغوش گرفتن آنتونی گوردون ستاره تیم محبوبش هیجان زده می شود که کلا پسرش را فراموش می کند!

به گزارش فوتبالی، گوردون که با شایعات زیادی در مورد آینده اش مواجه است، برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد تا اورتون در مقابل لیدز در الاند رود به تساوی یک بر یک  دست پیدا کند.  گوردون گل اول بازی را ز که سینیسترا در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند که البته اورتون همچنان در حسرت اولین پیروزی خود است. بعد از آن گوردون  به سمت هواداران تیم مهمان رفت که یک کودک از روی تابلوی تبلیغاتی پرید تا به سمتش برود. ماموران امنیتی این کودک را متوقف کردند و او را به پدرش پس دادند. گوردون با نگرانی جویای شرایط این بچه بود و در نهایت پیراهنش را به او هدیه داد بعد از آن به نظر می رسید که پدر این بچه به حدی برای در آغوش گرفتن گوردون ذوق زده بود که پسرش را کنار گذاشت و کلا او را فراموش کرد!

البته کمی بعد تصاویری از این کودک هوادار اورتون منتشر شد که مشخص بود حالش خوب است. گوردون در این تابستان با پیشنهاد 40 میلیون پوندی از جانب چلسی مواجه بوده است که لمپارد در مقابل فروش این بازیکن مقاومت کرده است.

4125