چلسی در مسیر خرید مدافع 90 میلیونی برای تابستان 2023

چلسی در مسیر خرید مدافع 90 میلیونی برای تابستان 2023

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این تابستان به خصوص در زمینه تقویت تیمش در فاز دفاعی پرکار بوده است و حالا شاید خرید چهارمین مدافع را هم نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که آبی پوشان حاضر شده اند تا برای خرید یوشکو گواردیول مدافع کروات مبلغ 90 میلیون یورو هزینه کنند. در حقیقت چلسی در نظر دارد که مدافع لایپزیش را در تابستان 2023 به ترکیب خود اضافه کند.

گواردیول فقط 20 سال سن دارد اما به نظر می رسد که توانسته نظر باشگاه های بزرگ لیگ انگلیس را جلب کند. یونایتد هم شرایط خریدنش را دنبال می کرد و حالا چلسی می تواند او را بخرد. چلسی نگران است که درخشش گواردیول در جام جهانی قیمتش را افزایش بدهد و به همین خاطر می خواهند همین حالا او را بخرند.

اولیور مینتزلاف مدیر باشگاه لایپزیش در این باره گفته است:" یوشکو بازیکن بزرگی است که بی تردید نگاه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد اما هنوز تا سال 2026 با ما قرارداد دارد. نه تنها این فصل بلکه در فصل های آینده نیز در تیم ما خواهد بود."

وسلی فوفانا قرار است که با 88 میلیون یورو از لستر به چلسی بیاید که انتقالش به زودی رسمی می شود. آنها برای جذب کوکوریا 65 میلیون یورو پرداختند و کولیبالی را هم با 38 میلیون یورو خریدند. استرلینگ با 56 ، چوکومکا با هجده و اسلونینا با 9 میلیون یورو دیگر خریدهای این تیم بودند.

4125