سارقان فک مهاجم بارسلونا را شکستند؛ یک ماه غایب است

سارقان فک مهاجم بارسلونا را شکستند؛ یک ماه غایب است

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود چرا که فک وی دچار شکستگی شده است.

به گزارش فوتبالی، حمله سارقان به  منزل مهاجم بارسلونا در دوشنبه گذشته باعث این جراحت شده است.  در حقیقت مهاجم گابونی در روزهای آینده نخواهد توانست که تمرین کند و شاید این مسئله باعث شود تا بارسلونا برای فروش وی در این تابستان دچار مشکل شود. اوبامیانگ یکی از بازیکنانی بود که بارسا به فروش او برای باز شدن راه برای خریدهای جدید فکر می کرد و چلسی می توانست مقصد احتمالی برایش باشد اما در حال حاضر ممکن است که تیم لندنی از خریدنش عقب بکشد.

چلسی حاضر بود برای خرید اوبامیانگ حداقل 20 میلیون یورو بپردازد که بارسا می توانست این پول را برای ثبت خریدهای جدید و پرداخت دستمزد بازیکنانش مورد استفاده قرار بدهد و حالا مصدومیت یک ماهه وی می تواند بدترین خبر ممکن برای کاتالان ها باشد. اوبامیانگ بامداد دوشنبه با سرقت خشونت آمیز و مسلحانه از منزل خود مواجه شد که در زمان سرقت، کل خانواده اش آن جا بودند و با تفنگ، مهاجم بارسلونا را تهدید کردند و با میله آهنی به او ضربه زدند که به نظر می رسد که همین مسئله باعث مصدومیت و شکستگی فک این مهاجم شده است.

4125