ضدحمله برادر پوگبا: پل می‌خواهد من را بکُشد یا زندانی کند

ضدحمله برادر پوگبا: پل می‌خواهد من را بکُشد یا زندانی کند

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر پل پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس به یکی از چهره های خبرساز تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی،  در ابتدا تهدیدهای برادرش ماتیاس به افشاگری در مورد او خبرساز شد، بعد از آن خبری منتشر شد که این بازیکن یک جادوگر را استخدام کرده تا امباپه را مصدوم کند و به همین خاطر احتمال اخراجش از تیم ملی فرانسه وجود دارد و از سویی خود پوگبا نیز به پلیس شکایت کرده و مدعی شده است که دو باج گیر مسلح به او حمله ور شده اند و 13 میلیون یورو طلب کرده اند. پوگبا در نهایت مجبور شده مبلغی در حدود صد هزار یورو به باج گیرها بپردازد تا بتواند از مهلکه فرار کند.

در حال حاضر پلیس در حال تحقیقات است و دوستان دوران کودکی پوگبا و برادرش مظنونین پرونده باج گیری هستند. پوگبا گفته است که زمانی که یکی از دوستان دوران کودکی او 198 هزار یورو از کارت بانکی اش هزینه می کند، رابطه اش با دوستان کودکی خود به هم می خورد و باج گیری بعد از این ماجرا آغاز می شود.

ماتیاس برادر پوگبا اخیرا ویدیوی جدیدی منتشر کرده و اعلام کرده است که اتهامی که برادرش به او در زمینه اخاذی زده صحت ندارد و پل سالهاست که به یک جادوگر پول می دهد تا جلوی مصدوم شدنش را بگیرد.  ماتیاس در این ویدیو می گوید:" پل پوگبا می گوید که پولی که به دوستان دوران کودکی اش داده، اخاذی بوده است. این گونه می خواهد افکار عمومی را توجیه کند اما اگر مدارک رسمی ثابت کنند که این پول به صورت قانونی و با اجازه خود او داده شده، چه می شود؟"

ماتیاس که در تیم بلفورت در لیگ دسته چهارم فرانسه توپ می زند، در ادامه بیان کرد:" همه چیزهایی که پل پوگبا در هفته های اخیر در واکنش به ویدیوهای من از طریق خودش و وکلایش گفته، برای این است که نام من را خراب کنند. به همین خاطر باید بپرسم: برای چه این قدر اصرار داری که بگویی تنها افشاگری من قرار بوده در مورد ماجرای جادوگر باشد؟ چرا سخت است که در مورد اخاذی صحبت کنی؟ اصرار زیادی داری که بگویی من که برادر بزرگ ترت هستم، صرفا یک آدم حسود و تشنه پول هستم و سعی داری قبل از این که صحبتی انجام بدهم، من را بی اعتبار کنی. به همین خاطر است که این همه صفحه جعلی به اسم من ساختی؟ نه، در این جا توهم توطئه پذیرفته نیست. پل مدتهاست که اصالتش را فراموش کرده است. او می خواهد که خانواده را نابود کند و من را بکشد یا به زندان بفرستد."

4125