آتش‌بازی مهاجم سابق چلسی در شب تلخ آبی‌پوشان

آتش‌بازی مهاجم سابق چلسی در شب تلخ آبی‌پوشان

پایگاه خبری فوتبالی - در شبی که چلسی مقابل ساوتهمپتون شکست خورد، تیمو ورنر مهاجم سابق این تیم در لایپزیش با سه گل و یک پاس گل خوش درخشید و اولین هت تریک خود را بعد از بازگشتش داشت.

به گزارش فوتبالی، چلسی با این شکست با کسب فقط هفت امتیاز از پنج بازی اول فصل، عملکرد جالبی نداشته است.قطعا فرصت برای جبران زیاد است اما این شروع فصل ناامیدکننده هواداران تیم لندنی را نگران کرده چرا که آنها در هفته های آینده باید شرایط بهتری پیدا کنند. اما درست در شبی که چلسی با نتیجه دو بر یک شکست خورد، یکی از بازیکنان جداشده این تیم در تیمش درخشید.

تیمو ورنر چندان مورد علاقه سبک توخل نبود و در نهایت مجبور شد که به لایپزیش برگردد چرا که می خواست در جایی باشد که بیشتر بازی کند و شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد. ورنر با تیم های مختلفی نظیر رئال مادرید هم تماس گرفته بود اما به نظر می رسد که بازگشت به بوندسلیگا گزینه ایده آلی برایش بوده است. لایپزیش در جام حذفی آلمان به مصاف تتونسیا اودنسن رفت که با نتیجه هشت بر صفر به پیروزی رسید. ورنر در این بازی با سه گل و یک پاس گل خوش درخشید، آندره سیلوا دبل کرد و فورسبرگ، انکونکو و اولمو نیز گلزنی کردند.

4125