ادامه‌دار بودن روند نوسانی میلانی‌ها

ادامه‌دار بودن روند نوسانی میلانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی -  میلان در یک دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با حساب صفر بر صفر متوقف شد و به صورت موقت با 8 امتیاز به صدر جدول صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز هفته چهارم سری آ سری آ ایتالیا، تیم‌های آتالانتا و میلان از ساعت 21 وقت به وقت تهران در استادیوم ماپی مقابل هم صف  آرایی کردند. در سه هفته آغازین مسابقات، هر دو تیم برابر نتایج نسبتاً خوبی گرفته بودند و دوست داشتند به این روند خوب خود در این بازی نیز ادامه دهند. شاگردان استفانو پیولی که در فصل گذشته بالاخره قهرمان سری آ شدند، در سه هفته ابتدایی موفق به کسب 7 امتیاز شدند و در آن سو ساسولو با 5 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشت.

در نیمه اول شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. ساسولو در شروع بهتر کار را آغاز کرد و در دقیقه 23 یک ضربه پنالتی به سود ساسولو اعلام شد، اما دومنیکو براردی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. بعد از این صحنه میلان رفته رفته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و دیگر اجازه پیشروی به ساسولو در نیمه اول نداد.

در نیمه دوم میلان مطلقاً تیم برتر میدان بود، اما آن‌ها نتوانستند از سد دفاعی محکم ساسولو عبور کنند و این دیدار در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

4416